Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Pilates, städning och jobb.

Kategori: Det dagliga livet

Började dagen med ett pilatespass. Morgonpassen på Nautilus är verkligen trevliga; en lite tapper skara människor som väcker kroppen med yoga eller pilates, och därefter äter frukost ihop. Mysigt!

Har nu bokat en släpkärra; vi ska ju städa ur Andreas lägenhet i Skänninge i helgen. Jag hade turen att en snäll arbetskamrat kunde jobba mitt pass på söndag. Annars skulle jag ha jobbat 07-16 på lördag och 15-22 på söndag. Det skulle ha inneburit att vi hade varit tvugna att åka från Skänninge absolut senast 11:30 på söndag. Nu kan vi ta det lite lugnare, eftersom vi har hela dagen på oss. Det känns skönt!

Läser på Magnus Betnérs hemsida att han också tyckte att gårdagen var lyckad. Kul!
"Sköna Skövde. | Fredag 28 november 2008, kl. 08:19
Jävlar vilket drag det var i går. Helt otroligt taggad publik. SJ hjälpte till att ge mig en energifylld start och jag är nöjd med giget som helhet."

Ikväll är det dags för jobb igen, efter min långledighet. Känns ganska skönt att jobba kväll, som omväxling mot alla nattpass.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: