Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Halloween...

Kategori: Det dagliga livet

Jobbar nätter hela helgen, så det har inte blivit något Halloweenfirande för min del.
Tråkigt tycker jag; jag tycker att det är roligt att klä ut mig :)
Har jobbat varje Halloween i flera år nu, så nästa år får jag allt se till att vara ledig, och ordna en ordentlig maskerad!

Är fortfarande trött och sliten, ska bli skönt att få vara ledig några dagar igen; det har jag planerat bra (för en gångs skull...)!
Tror även att det är den nya medicinen som spökar lite; jag kan få "trötthetsattacker", och svindelkänslor emellanåt, samt att jag ser mer suddigt än vanligt och är torr i munnen.
Än så länge är det dock klart överkomligt, och jag inbillar mig att huvudvärken redan känns en aning bättre...
Hoppas att biverkningarna inte blir värre när jag höjer dosen! Jag ska ju höja den så långsamt, så det borde inte vara några problem; det kommer att ta nästan tre månader innan jag kommer upp i måldosen.

Idag har jag i alla fall fått däcken bytta på bilen; det går ju inte an att köra omkring med sommardäck när det är så kallt och halt ute! Tack mina snälla bröder, för hjälpen!

Kommentarer

  • mel säger:

    Jag var ute på Grace i Växjö i lördags, inte utlädd men man mötte ju och annat monster =)

    2008-11-03 | 19:06:46
    Bloggadress: http://mel.blogg.se/
  • Maritha säger:

    Hehe :)

    2008-11-03 | 23:44:49
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: