Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Snart semester!

Kategori: Det dagliga livet

Nu ska jag bara jobba en natt till, sedan har jag semester i fyra veckor!
Det ska verkligen bli skönt, även om jag som vanligt ska jobba lite extra för Bemanningscompagniet.
Det jobbet känns inte som "riktigt" jobb, eftersom det är på ett helt annat ställe än det vanliga, långt ifrån sjukhusmiljö och dessutom mycket lugnare än mitt vanliga jobb. Jag ska i alla fall jobba mycket mindre där än jag har gjort tidigare år, och jag går bara in de två första veckorna, sedan har jag två helt lediga veckor, då vi bl.a. ska åka till Sicilien.
En hel del slappa hemma lär det också bli...

Midsommaraftonen blev en blöt tillställning, och igår mådde jag som jag förtjänade...
"Ibland gör man rätt, ibland gör man fel - lev med det!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: