Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Utarbetad

Kategori: Det dagliga livet

Jobbade nattpass i förra och den här veckan, och är helt groggy...
Hade ju äntligen lyckats få in en hyfsad dygnsrytm, men nu är den förstörd igen..:(
Förut så har jag inte haft några större problem med att skifta mellan alla olika arbetstider, men nu märker jag av det alltmer, känner att det sliter på både kropp och själ.
Nåväl, får väl försöka att lägga schemat så regelbundet jag kan i fortsättningen.
På söndag kväll går jag på mitt niodagarspass, får se hur pigg jag är efter det ;)

De här lediga dagarna försöker jag att vila upp mig så gott det går, och tittar på Grey's anatomy på DVD. Det är  en väldigt bra serie! En annan bra serie är OC, som jag och Andreas har börjat se igen. Jag kan rekommendera båda, om du har lyckats missa dem innan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: