Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Förlorad kontroll

Kategori: Det dagliga livet

Jag har förlorat kontrollen!

Ja, fjärrkontrollen till DVD'n alltså, och det gör mig vansinnig!
Jag har letat igenom lägenheten uppifrån och ner minst tre gånger nu, och fortfarande inget spår av den! Hade sett fram emot att se några avsnitt från tredje säsongen av Grey's anatomy, men DVD-skiten fungerar ju inte utan fjärrkontroll!

Vart 17 har jag lagt den? Jag hade den ju igår kväll innan jag gick till jobbet, och nu är den spårlöst borta! Hur svårt kan det vara att hitta en fjärrkontroll?!?!

Tvix fjärrkontroll

En stund senare: Jag hittade till slut fjärrkontrollen :) Gissa vart den låg? Av en slump tittade jag från sidan in under TV-hyllan, bakom skåpet, och där låg den! Den var  helt osynlig när jag tittade framifrån, eftersom den låg bakom skåpet, enda chansen att hitta den var genom att se från sidan, i exakt den vinkel jag råkade kasta en desperat blick! Tydligen har katterna fått för sig att det är jätteroligt att leka med fjärrkontroller... Ikväll är det jag som lägger dem utom räckhåll för små lekfulla kattassar!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    tur att du hittade den =). Jag måste låna grey´s boxen av dig någon dag. Älskar verkligen den serien.

    2008-02-16 | 15:24:52
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Maritha säger:

    Jag kan ta med den till David.

    2008-02-17 | 16:50:15
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här: