Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Födelsedagspartaj!

Kategori: Det dagliga livet

Eftersom jag fyller år på måndag så passade vi igår kväll på att bjuda in våra kära vänner till ett födelsedagspartaj.
Det var roligt, de flesta kunde komma. Extra roligt var att förutom de vanliga grabbarna Grus (unklusive jennie) så kom även Ingela, Catrin och Désireé.

Det blev en blöt kväll, men i alla fall jag hade jätteroligt!
Johan hamnade (som vanligt) som discjockey, och han spelade bara bra musik (hur han nu hade kunnat göra något annat; det var ju mina skivor...), han letade fram några riktiga gamla partyklassiker ur gömmorna. Vad sägs tex om The Facers skiva Go for the show? Den kan verkligen piffa upp ett party! Att den dessutom har det snyggaste skivomslaget gör ju inte saken sämre...


 

Kom att tänka på Jävlaranamma, och vi kom fram till att följande låt passade oss utmärkt; det är så alla på vårt jobb känner varje måndagsmorgon!



Nu ska jag inte jobba förrän på tisdag kväll, kan ni tänka er; jag- ledig i TRE hela dagar! Vad ska jag göra under all den tiden? Idag täda upp och diska efter gårdagens bravader och imorgon till mamma och pappa för gemensamt födelsedagskalas med broder Daniel.

Nu titta på veckans inspelade avsnitt av Smallville (ja, jag är en nörd, och stolt över det!)...

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Ganska många skivor att plocka i ordning på kan jag tänka mig =). Det var riktigt skoj att skråla ihop med håkan, marit och alla andra =).

    2008-02-02 | 13:57:33
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Maritha säger:

    Verkligen! Tråkigt dock att inse hur många texter man har glömt..:( Får fortsätta att lyssna på de gamla guldkornen ett tag!

    2008-02-02 | 21:15:28
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här: