Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Kalas

Kategori: Det dagliga livet

Gårdagen var ett enda kalas.
På förmiddagen gratulerade jag Andreas, och vi förberedde mat och tårtor inför eftermiddagens och kvällens kalas för familjen. Först kom mina föräldrar samt Andreas pappa med fru och Andreas syster. Därefter kom Andreas mamma med sin man och hans barn och respektive samt mina bröder och min farbror. Det var ganska mycket folk att stuva in i vår trea, med tanke på att vi nästan inte har några stolar, men finns det hjärterum så finns det stjärterum, så det gick bra! Allt flöt på fint, och det blev en trevlig dag!

Med tanke på att vi själva hade kalas så kunde vi tyvärr inte gå på Samirs 30- årsfest, men vi hoppas och tror att det också var en trevlig tillställning, och jag säger härmed offentligt GRATTIS till Samir på 30- årsdagen!

Imorgon är det julfest med jobbet; mycket fester blir det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: