Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Jobb jobb jobb...

Kategori: Det dagliga livet

Är nu inne på min fjärde jobbnatt i rad, så det är därför jag inte har hunnit/orkat blogga någonting, om nu någon har undrat... 

Läser att Linda Rosing tjänar 90 000 kr i månaden på sin blogg...
Jag tjänar inte ett öre på min, men jag tycker ärligt talat inte att hon skriver så otroligt mycket bättre än jag för det, i alla fall inte för 90 000 kr bättre...
Efter en snabb titt verkar det mest vara ytterligare en blogg med ytliga inlägg om sushibuffé och bilder på Linda i duschen... Jaja, så'nt är livet nuför tiden!
Det verkar ju vara sådant som unga tjejer vill läsa om. Jag tycker för min del att det är konstigt; själv vill jag helst läsa bloggar av personer som funderar över saker och ting, och tar upp ämnen för debatt och diskussion.
Jag tycker inte att det är speciellt intressant med dagens outfit och dylika inlägg, men det verkar bara stå för mig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: