Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tjejsnack v. 39

Kategori: Tidsfördriv

Sommaren 2007
  • Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
    Att jag jobbade alldeles för mycket...

  • Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
    Inte precis, se ovan. Hade gärna rest till någon trevlig plats!

  • Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?
    Varit hemma, och pendlat till Lidköping för jobb...

  • Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
    Nej; blir bara rastlös på stranden, och får ingen färg ändå!
    Dessutom så har jag den här sommaren stiftat en mycket nära bekantskap med Malignt Melanom, och det är en ruskig sjukdom, som jag inte vill ha.

  • Vad är din favoritsyssla på sommaren?
    Grilla i goda vänners lag och promenera.
    Om jag hade en trädgård så skulle jag påta i den...

    image108

Kommentarer


Kommentera inlägget här: