Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Idol, Facebook och Jack Sparrows tolkning av Grace Kelly...

Kategori: Det dagliga livet

Jag får väl också ta och skriva ett par rader om Idol, även om jag inte har sett så mycket av det, pga mitt nattarbete... Hur som helst så gjorde Daniel en helskön tolkning av Grace Kelly, och Sam har en skön röst!
Sedan undrar jag vart Tomas tog vägen; han var ju skitbra!
...Nu har jag lyssnat lite mer här på nätet och jag lägger till en favorit: Amanda!

En debatt rasar i bloggvärlden om huruvida Facebook är sänt från himlen eller helvetet, eftersom jag är ateist så tror jag inte på någotdera, men jag tycker att Facebook är kul; det är roligt att hålla/återfå kontakten med gamla och nya vänner och bekanta!

Jack Sparrow har också tolkat Grace Kelly...

Kommentarer

  • Jennie säger:

    haha, Jack Sparrow är för skön. Vilka miner, vilket kroppsspråk

    2007-09-29 | 14:08:02
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här: