Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Förkyld!

Kategori: Det dagliga livet

Är förkyld till max för tillfället; inte så kul..:(
Kände av det först när jag vaknade i förrgår, och sedan har det bara blivit värre.
Ont i halsen, huvudet, öronen och över bihålorna, samt hosta, snuva och feberkänsla. Att jag dessutom är halvdöv gör ju inte saken bättre..:(
Ringde idag och sjukskrev mig i helgen; det är bara att inse att jag inte kommer att klara att jobba i helgen! Dessutom så måste man ju tänka lite på patienterna; hur kul är det med en sjuksköterska som är precis genomförkyld, och smittar alla sina patienter?
Nej, det är allt bättre att jag stannar hemma!

förkyld?

En spännande sak är i alla fall att vi var och tittade på ett nytt hus i tisdags. Det var väldigt trivsamt, men det hade några anmärkningar i besiktningen, som vi ska kolla upp hur omfattande de är. Håll tummarna för att de är små och lätta att åtgärda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: