Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tentamensseminarium

Kategori: Det dagliga livet

Idag har vi haft tentamensseminarium i kursen Omvårdnadsperspektiv i livets slutskede, 5p. som jag har gått nu. Det konstiga är att vi hade seminariet idag, och ska inte lämna in hemtentan förrän på fredag; bra va'?!
Då hinner man ju göra lite ändringar och finslipningar, så man borde ju bli godkänd i alla fall.

Annars har jag ringt ett telefonsamtal och gjort en intresseanmälan, mer säger jag inte just nu, återkommer när jag har fått besked. Det kan i alla fall bli en rolig sak.

För övrigt har jag sovit idag; jobbar tre nätter i rad nu.

På fredag åker vi till Köping; det ska bli riktigt kul; har ju inte träffat vännerna där på länge nu!
Roligt ska det också bli att se hur vår lilla guddotter har växt, hon är ju snart två år nu, och jag har inte sett henne på över ett halvår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: