Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Weekend

Kategori: Det dagliga livet

Gårdagskvällen tillbringades på konsert; Lars Winnerbäck spelade på Arena här i Skövde. Stämningen var magisk, som den brukar vara på Lasses spelningar, och allsången konstant.
En upplevelse som man kommer att leva länge på!

Ikväll så blir det klassträff från nian. Många av oss som gick i den klassen gick i samma klass från lekis och upp i nian, så det ska bli roligt att återse dem. Bowling i Falköpings nya bowlinghall och tacobuffé står på schemat. Kul, förutom att jag verkligen är värdelös på att bowla, har nog gjort det ca 4-5 gånger i hela mitt liv... Nåväl, någon ska ju komma sist också.

Eftersom jag är i Falköping då så sover jag hos mina föräldrar tills imorgon, då vi firar Fars Dag.
Jag och Roger, som jag är kontaktperson till, ska även gå på bio. Det blir roligt!

Hade velat lägga in musikklippen jag spelade in igår kväll, men vet inte om det går, och hur man i så fall gör; någon som vet?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: