Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tjejsnack v.22

Kategori: Tidsfördriv

Hemligheter

· Har du några hemligheter som ingen annan vet?
- Hmm... Tror faktiskt inte det, kan inte komma på någon i alla fall.

· Har du en hemlighet som du kan berätta här?
Vet inte vad det skulle vara, jag har inte speciellt många hemligheter...

· Är du bra på att hålla hemligheter?
Jag tiger som muren, och det märks på att folk gärna anförtror sig åt mig, och berättar sina hemligheter för mig. Ni skulle bara veta allt jag vet..;)

· Är du en hemlighetsfull person
Jag tror att jag ofta uppfattas som lite hemlighetsfull, eftersom jag kan vara lite tystlåten av mig.

· Vem berättar du helst hemligheter för?
Människor i min närhet. Jag har många fina vänner som jag kan prata med om allt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: