Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Jag har blivit utmanad

Kategori: Tidsfördriv

Jaha, så har jag blivit utmanad...

Jag har blivit utmanad av Michelle.

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex underliga/egendomliga saker om mig själv:

* Jag försöker att utmana mig själv att göra saker jag egentligen tycker är läskiga; "Annars är man ingen människa, då är man bara en liten lort", som Jonathan sade i Bröderna Lejonhjärta...

* Jag får alltid hicka efter de två första klunkarna när jag dricker kall, kolsyrad dryck.

* Jag mår illa om jag dricker vatten för fort. 

* Jag pratar alldeles för mycket för mig själv, och det verkar som om det blir värre...

* Jag har inga normala hunger- och mättnadskänslor; har väl laborerat för mycket med olika dieter i mitt liv...

* Jag gillar udda filmer, såsom X-men, xXx, vampyrfilmer och andra liknande saker.

Bonus: * Jag gillar att spela dataspel (får väl räknas som underligt för en tjej i min ålder).

Kom tyvärr inte på så himla underliga saker (tycker inte jag i alla fall...). :(

De som jag utmanar är :   * Jennie
                                                * Zombie
                                                * Candy
                                                * Zetareh
                                                * Ofelia
                                                * Hanna-Sara

Kommentarer

  • Ofelia säger:

    Njae, jag halvdiggar förvisso Pink; men på nåt sätt känns som hon som en lätt beige kopia av Gwen. ;P
    Tack för utmaningen! Men jag har ju redan gjort den... ;´(
    Kolla här: http://psilo.blogg.se/1173276561_utmaning.html#comment
    Men tack ändå... ;)
    Kramar!

    2007-05-07 | 18:23:20
    Bloggadress: http://psilo.blogg.se
  • Zombie säger:

    Tusen tack för utmaningen, men jag har redan gjort denna för en ren evighet sedan ^^
    http://zombiefied.blogg.se/1173090189_egads.html

    2007-05-08 | 10:48:01
    Bloggadress: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här: