Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Jobb

Kategori: Det dagliga livet

Har jobbat ikväll, det var faktiskt ganska lugnt. *tar i trä* Senast jag var där hade nästan varenda patient lunginflammation, men det verkar som om den epidemin är över för tillfället, nu är klientelet lite mer blandat.
Är ju 50% sjukskriven igen, men det känns inte som om jag jobbar 50%, det känns mer som 25%, det känns som om jag nästan aldrig är där... Det är ju i och för sig skönt nu; jag får göra som en arbetskamrat sade, och se det som extra semester nu när våren har kommit, och njuta av dagarna. Det är faktiskt skönt, det är ju inget man brukar kunna göra precis, annars känns det som om man jobbar nästa jämt.

Annars är jag för tillfället nervös över att det inte ska komma några gäster på mitt ljusparty på fredag, håller på och tjatar hål i huvudet på alla i min närhet..:)

http://www.partylite.se/

Nej, nu är det väl bäst att jag går och lägger mig, ska upp och jobba imorgon bitti också.
Tack för idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: