Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Bröllopsförberedelser

Kategori: Det dagliga livet

Nu har jag provat kreationen jag ska ha på mig på bröllopet imorgon, och ta mig tusan om jag inte ser riktigt elegant ut?!
Jag tror inte ens att klackarna på ca 10-15 cm ska bli något större problem, om jag bara kommer ihåg att gå sakta och värdigt, men det borde inte vara så svårt i den klänningen. I den får man liksom inte lust att slafsa sig fram hur som helst...
Jag har dock packat ner byxor och en topp samt platta skor som jag kan ha framåt kvällen, när jag tröttnat på att vara alltför uppklädd och stel...

Håller som bäst på att förbereda filmkameran och den vanliga kameran, så att de är i topptrim imorgon.

Det kommer att bli ett späckat schema:
* Midsommarfirande.
* Bröllop med bröllopsfest
* 50-årsfest
* Midsommarfirande

Som tur är så är alla dessa fester på (nästan) en och samma plats, så vi behöver inte tillbringa en massa tid i bilen, åkande mellan en massa events.

Jag har en känsla av att vi kommer att vara en aning trötta på lördag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: