Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Allt som är ditt

Kategori: Debatt

Allt som är ditt - Säkert



Du går genom parken

det är inte ens natt än

och två som går bakom springer ifatt och tar

allt som är ditt


 

Du borde ha skrikit

men det kommer inget ljud

dom behöver inte ens hålla för din mun

allt som var ditt



Åh, tänk om du hade gått en annan väg

eller inte vart så korkad och gått ute själv

du kanske hade fel kjol eller kanske gick för sakta


det måste va ditt fel

det måste va ditt fel

Vem skulle ha trott dig?


Du fyllde i blanketten som inget

och sen så var det borta

allt som var ditt

alla sömnlösa nätter

allt rådlöst klamrande fast till allt som är konstant

och allt som en gång var ditt


Åh, tänk om du hade gått en annan väg

eller inte vart så korkad och gått ute själv

du kanske hade fel kjol eller kanske gick för sakta

det måste va ditt fel


det var aldrig ditt fel


Dom jävlarna ska skjutas

Dom jävlarna ska skjutas

Dom jävlarna ska skjutas

Dom jävlarna ska skjutas


Jag har hört vad han heter

jag står med ett gevär

jag ska spendera mitt liv

och ta tillbaka allt som är ditt


En bra låt med mycket ilska!
Ta och tänk över den ett par extra gånger idag, så kanske antalet våldtäkter imorgon (Midsommarafton) kan bli något färre än vanligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: