Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Utekväll med arbetskamraterna

Kategori: Det dagliga livet

Igår var det en ljuvlig kväll, och jag träffade mina kära arbetskamrater på After Work.
Vi träffades på Skafferiets uteservering; åt gott, drack kall öl och pratade.
Jättetrevligt hade vi det, det var verkligen kul att träffa dem igen, det var ju två veckor sedan nu...
När jag sedan kommer tillbaks efter semestern om två veckor så har ju många av arbetskamraterna just gått på semester; många av dem träffar man ju inte på hela två månader! Det är faktiskt jättetråkigt, även om de där två månaderna brukar gå ofattbart fort.

Jag skriver mycket om mina kära arbetskamrater, men det är faktiskt så, att det är ett jättehärligt gäng jag jobbar med; kram på er allihop!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: