Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Pinsamma ickekändisar och Dita von Teese

Kategori: Det dagliga livet

Sitter här som en nörd framför datorn istället för att gå och lägga mig, men jag är ledig imorgon, så det gör inget :D

Läste på Aftonbladet.se att Linda Rosing och Fadde Darwich startar sin egen dokusåpa på nätet. De tror själva att det ska bli en stor succé, men jag är mycket tveksam...
Givetvis är Michael brinkenstierna inblandad, och han hoppas att de kommer att få sälja produktionen till någon TV-kanal framöver. Hoppas kan han ju...
Jag anar att det svenska folket är ganska trötta på Linda Rosing och Fadde, men det kanske bara är jag..?

Kan bara konstatera att Dita von Teese är snygg som få:





Skulle inte klaga om jag såg ut så där...

Nej, god natt på er, nu ska jag sova min välbehövliga skönhetssömn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: