Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Julstök

Kategori: Det dagliga livet

Snön försvann nästan lika fort som den kom, men det har fortsatt att vara någon minusgrad i alla fall, så än är det inte helt kört med en vit jul, broder Daniel berättade just att i Falköping är det vitt :)

Min käre sambo jobbar nätter, men idag när jag kom hem från jobbet hade han lagat julmat som stod och väntade i kylen; han är allt bra omtänksam! När jag kom hem från jobbet var jag därför först tvungen att smaka på julmaten, sedan har jag slagit in de sista julklapparna.

Imorgon blir det till att klä granen, har inte hunnit/orkat göra det än, men imorgon måste det ju bli av!

Ikväll har jag fått veta ytterligare en person på jobbet som är gravid; det blir som jag förutspådde, babyboomen håller i sig!

julgran.jpg

Kommentarer

  • The fucking princess säger:

    Hej Maritha.

    Få se om du luskar ut vem jag är. En viss fröken ;o)
    Nämn helst inte mitt namn i min nya blogg.

    Kram på dig!! Och god jul!!

    2007-12-24 | 09:37:31
    Bloggadress: http://thefuckingprincess.blogg.se
  • Maritha säger:

    Kul att höra av dig! Ska försöka att tiga..:)
    Jag önskar dig en riktigt God Jul, med mycket god mat och fina klappar! Kram på dig!

    2007-12-24 | 13:20:07
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här: