Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tjejsnack v. 32

Kategori: Tidsfördriv

 Gröna fingrar
  • Vad har du mest av; blomväxter eller gröna växter utan blommor, har du någon favorit?
    Håller som bäst på och tar livet av  våra växter, jag har tröttnat på dem...
    Men de som är kvar är gröna växter.
  • Har du balkong, trädgård etc. där du odlar något själv, vad? Om inte, skulle du vilja odla, vad/varför inte?
    Har en balkong där vi inte odlar någonting. Skulle egentligen tycka att det var lite mysigt att gå och pyssla med en odling, men jag tror att både jag och Andreas är lite för lata och lite för ointresserade.
  • Vilka växter tycker du är lätta/svåra att hålla levande?
    Har inte haft några större problem med att hålla liv i några växter, faktiskt.
  • När du köper växter till dina fönster, hur tänker du då?
    Köper sällan växter till fönstren, får dem av släktingar på födelsedagar o.dyl.
  • Anser du att du har gröna fingrar? Varför/varför inte?
    Jag tror egentligen att jag har det: jag har aldrig några problem att få mina växter att överleva. Snarare tvärtom; de överlever för alltid, så jag tröttnar på dem (som nu...)!

    image108

Kommentarer


Kommentera inlägget här: