Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tjejsnack v. 31

Kategori: Tidsfördriv

Fordon
  • Har du körkort och hur länge har du haft det? Om inte, ska/vill du ta? Motivera!
    Jag har körkort sedan snart 10 år tillbaks.
  • Äger du en bil, vilket märke? Om inte, skulle du vilja ha en bil om du hade körkort? Motivera!
    En bambugrön Volvo S40.
  • Vilken är din favoritbil? Motivera!
    Har ingen direkt favorit, jag är nöjd så länge den går som den ska och ser hyfsat snygg ut.
  • På vilka sätt tar du dig oftast fram?
    Bil...
  • Vilka fordon har du åkt/skulle vilja åka? (Ex. bil, båt, buss, flyg, spårvagn osv...)
    Har åkt bil, buss, båt, flyg, spårvagn, tunnelbana.
    Har inget fordon som jag längtar efter att åka; för mig är det bara transportmedel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: