Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Husköp om intet

Kategori: Husköp

Imorse ringde jag till mäklaren för att fråga om aktuellt bud på huset vi var intresserade av, och tyvärr så hade det stigit alldeles för mycket för att vi skulle kunna/vilja lägga något bud :(
Jaja, det är bara att leta vidare; nu har jag ett annat på gång, visningen är 070821, får se vad Andreas säger om det huset?

Annars är jag inne i en period där jag jobbar natt. Var ledig i helgen, och sov nästan oavbrutet, det är nog bara att inse att jag har jobbat lite väl mycket på sista tiden... Nåväl, nu känns det som om jag är hyfsat i fas igen, och nu ska jag ta det lugnare igen!

Nej, nu ska jag lägga mig och sova, och drömma om fina hus!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: