Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Svanen Petra

Kategori: Det dagliga livet

Skulle ha tränat abs, men när jag ringde och skulle anmäla mig fick jag veta att det var inställt pga handbollsmatch, så det fick bli simning 850 m istället, sedan stängde de simhallen.

Hade ju planerat att jag skulle gå på en handbollsmatch, men har fortfarande inte lyckats övetala Andreas att följa med mig, så det blev inte den här heller (inte så kul att gå själv), får kanske bli ett projekt för nästa säsong...

Dagens nyheter: Svanen Petra är kär i en båt - Svanar tillhör uppenbarligen inte de smartaste djuren... Dock är de monogama, och det är ett plus!

På TV idag: Cityakuten och Prison break.
TV3 verkar dock ha stora problem med bildstörningar som de inte lyckas fixa, och därför gick det inte att se Cityakuten (tröttnade på att gissa vad som hänt när min TV var svart...):(

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Nej, har ju inte gått att skriva nya inlägg på ett tag iaf inte för mig, sen så har jag inget direkt att blogga om. Men det kommer var så säker =). Kul att du gillar att läsa iaf =). Kramar

    2007-04-02 | 23:39:29
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Maritha säger:

    Vad tråkigt! För mig har det funkat, om än lika segt som vanligt... Jajamen, alltid roligt att läsa!

    2007-04-03 | 00:52:05
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här: