Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Skärtorsdag

Kategori: Det dagliga livet

Jaha, idag "tjuvstartar" då påsken... Jag kan säga att det har gått så fort att jag inte riktigt har hunnit med, så det blir inget påskpynt hemma hos oss i år (med undantag från en påskkärring som är nyinköpt). Men man ska väl klara sig ändå antar jag.
Jag skulle ha jobbat hela helgen, men i och med min sjukskrivning så plockades alla dagarna bort, så nu är jag ledig fem dagar i rad:) Det ska bli riktigt skönt!

Var på Viktväktarna, och fick inte alls det resultat jag hade hoppats på; -0,2 kg:( Jag som har skött mig så bra i veckan, vad har hänt? Jaja, får väl vara ännu hårdare veckan som kommer, trots att det är påsk, och tro att resultatet blir bättre nästa vecka. Får fokusera på att centimetrarna försvinner i alla fall.

Ikväll har jag tränat, denna månad består dansklassen på Nautilus av Funk, och det var riktigt roligt.
Lite annorlunda mot vad jag är van vid, men det är roligt att bredda sig!
Dessutom gick jag till och från Arena, så det blev totalt ca en timmes rask promenad.

På TV idag: Lyxfällan, som jag dock inte klarar av att titta på, jag blir förbannad bara jag ser reklamen för det programmet. Hur &%#*& dum får man egentligen vara?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: