Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Seeeegt

Kategori: Det dagliga livet

Satte mig glad i hågen vid datorn och tänkte blogga en liten stund. Snabbt försvann dock mitt goda humör, till följd av att Blogg.se är segare än någonsin, och det vill inte säga lite! Nåväl, nu har jag i alla fall lyckats ta mig in, efter att ha försökt i en kvart.

Turen gick till Rydsskogen, Andreas joggade och för min del blev det ca 25 minuters rask promenad.
På kvällen åkte jag till Arena/Nautilus och tränade Yoga. Skönt och avslappnande, även om en del rörelser är lite svåra och jag inte är fullt så vig som det känns som om alla andra är. Ännu mer avslappnad blev jag efteråt, när jag satte mig i bastun och njöt av att bli ordentligt uppvärmd. Har varit helt genomfrusen de senaste dagarna, när snövädret och kylan har besökt oss. Får tillägga att jag gillar inte kyla; har aldrig hållt på med skidåkning och sådant (även om jag tror att det är väldigt kul), inser helt enkelt att det inte är min grej.

Dagens nyheter: Musslor kan ha vinterkräkvirus- Det vet väl alla att musslor är mycket skum "mat", som man ska undvika?!
Skulle tackas av med tårta- 41 spydde- Det är just därför man ska vara hemma i 48 timmar efter sista toalettbesöket när man har varit magsjuk; Man smittar fortfarande, även om man känner sig frisk!

Dagens boktips: Håller just på och plöjer igenom Arne Dahls böcker om A-gruppen, igår läste jag ut Ont blod, och nu är det Misterioso som gäller. Mycket bra!

Nej, nu får jag väl ta och lägga mig, tidigare än på mycket länge, eftersom jag ska jobba tidigt imorgon OCH på torsdag. Ojojoj, hur ska detta gå? Återkommer i ämnet.

Tack för idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: