Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Rekord!

Kategori: Det dagliga livet

Ser till min stora glädje när jag läser statistiken för bloggen att den idag har slagit rekord i antal personer som besökt den. Tackar så mycket! Extra tack till Er som skrivit kommentarer, det är alltid roligt!

En arbetskamrat konstaterade att det syntes att jag gått ner i vikt:) Kul, speciellt som jag inte har minskat så mycket i kilon som jag hade velat, men mer i centimeter.
Hann tyvärr inte gå till Viktväktarna idag, får bli extra spännande nästa gång.

Ikväll har jag dansat Funk, det var kul! Det finns verkligen ingen roligare motionsform än dans!
Enda smolket i glädjebägaren var att jag sträckte mig lite lätt igår på den afrikanska dansen, och idag så gick det upp och jag sträckte mig riktigt ordentligt i höger lår:( Detta fick naturligtvis till följd att jag inte kunde ta ut alla rörelser ordentligt. Det mesta gick ganska bra i alla fall, och jag fick till och med beröm av tränaren:)

Dagens nyheter: Nioåring hittad död på skola, misstänkt ha tagit sitt eget liv- Det är så hemskt att man bara vill gråta; vad får en nioåring att vilja ta sitt liv?!

Måste säga att Karin Ahlborg har en poäng i sin debattartikel - Det är helt sjukt att mat till pensionärer och barn ska beräknas efter vuxna, friska personer! Det säger sig väl själv att de har helt andra behov?!

Ansvarig chef avgår efter "fallet Louise"- Det är väl på sin plats. Skandal dock att inte även den ansvarige socialchefen avgår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: