Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Party Lite och jogging

Kategori: Det dagliga livet

Gårdagen slutade bra, i alla fall. Jag vann auktionen jag hade bjudit på på Tradera, så nu kommer det snart en uppsättning inlinesskydd på posten, till det överkomliga priset av 30 kr :)
På kvällen kom Jennie och Johan över och vi grillade, pratade, spelade spel och hade allmänt trevligt.

Idag var en lugn och skön dag. Varorna kom äntligen från Party Lite, så nu har jag gott om väldoftande ljus :)
Hade ju köpt den fina zebran, som faktiskt var ännu finare i verkligheten än på bild. Kul!

Inspiration Afrika

Framåt kvällningen åkte jag ut till Rydsskogen, och joggade (!). Det gick sakta men säkert, och jag joggade i alla fall ca 2/3 av vägen. Jag har ju aldrig varit någon joggare, så det var över förväntan. Tack Jennie för motivationen!
Efter joggingturen snörde jag på mig inlinesen och tränade en stund. Jag hittade den perfekta platsen för mig att åka inlines på, så nu vet jag vart jag ska åka i framtiden :)
Förhoppningsvis kan jag ju snart åka tillräckligt bra för att kunna åka på cykelbanor, så att jag slipper att åka runt runt på någon parkering...

Farfar mådde mycket bättre, de hade gett honom dubbel dos vätskedrivande injektion igår, så nu hade han gått ner tre kilo, och mådde mycket bättre. Skönt!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Vad kul att du joggade , ta't lugnt bara så går det finfint ;). Ska åka inlines till cementa nu tänkte jag och lämna nycklar till johan som han glömt.
    Skönt att din Farfar mår bättre!

    2007-04-30 | 10:34:52
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Jennie säger:

    Johan sa att ljusen låg och väntade på mig där hemma. Blir spännande :)

    2007-05-01 | 22:47:07
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Maritha säger:

    Japp, och alla fick hela två extra ljus i olika dofter, som kompensation för att de var så sena :)

    2007-05-01 | 22:54:28
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se
  • Jennie säger:

    Hehe, då blir det ju några timmar extra som man kan ha tända, väldoftande ljus då =)

    2007-05-01 | 23:09:43
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här: