Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Långfredag

Kategori: Det dagliga livet

Åkte till Rydsskogen och tog en rask promenad på ca 40 minuter i det underbara vädret.

image21

På vägen hem var jag tvungen att åka förbi sjukhuset och ta en bild på den mest idiotiska vägskylt jag sett:

image22

Det hade jag aldrig kunnat räkna ut själv...

Känner att jag varit väldigt trött, tråkig och osocial en längre tid, skyller allt på mina sjukdomar och krämpor!
Nu känner jag dock att jag är på G igen, tror att det är våren som väcker livsandarna till liv:)

Kommentarer

  • Michelle säger:

    Hahaa. Aldrig sett en sån skylt. Lite kul :o)

    Ville eg bara tacka för din kommentar på min blogg. Lättrörd och lättflörtad som Fröken är så blev jag jätteglad. Ville bara du skulle veta det.

    Ha de. Kram Michelle

    2007-04-09 | 15:08:26
    Bloggadress: http://mybell.blogg.se

Kommentera inlägget här: