Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

IQ-test

Kategori: Tidsfördriv

Var tvungen att göra detta IQ-test. På engelska, så det var inte helt lätt, eftersom jag inte kunde alla ord. Resultatet ser ju bra ut i alla fall..:)
Får tro att det är helt tillförlitligt. Rekommenderar sidan om Du, som jag, gillar tester av olika slag.
Ser att de har ett mer utförligt IQ-test, men det ger jag mig inte på vid den här tidpunkten, det får bli en annan dag.

How does your result compare?
Mentally RetardedFar Below AverageBelow AverageAround AverageExceptionally GiftedExtremely BrilliantBright Masterminda Regional Geniusa Universal Genius


Result


Kommentarer

  • Zetareh säger:

    127 till mig. :P Nu känner jag mig dissad! Haha. Nu får jag hoppas på att min pojkvän inte får högre än mig, då blir jag sur. :P

    2007-04-09 | 17:42:32
    Bloggadress: http://zetareh.blogg.se

Kommentera inlägget här: