Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Inlines och grillning

Kategori: Det dagliga livet

Var ute med Maja i i det underbara vädret i drygt en timme. Hon börjar verkligen bli tuffare nu, och tycker att det är spännande att vara ute.

Igår hade min snälla arbetskamrat C med sig sina inlines, som jag numera lånar av henne. Jag hade aldrig åkt förut, och var beredd på det värsta, men det gick faktiskt riktigt bra! Använder mig dock av mina stavar som stöd:)
Fick erbjudande om att köpa en annan arbetskamrats sons urvuxna, om de passar mig. Det är ju jättebra!

Idag åkte jag och Andreas till kalkbrottet och grillade. Det var jättemysigt! Det är verkligen skönt med det fina vädret som kommit; det har ju varit 24 grader både igår och idag! Otroligt!

image36

Efter grillningen var jag på Nautilus/Arena och tränade Abs, och därefter åkte jag inlines en stund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: