Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Att läsa 2013 (8)

Kategori: Allt och inget

Amanda Hellbergs böcker om Maja Grå

Udda verklighet och Särskild - Nene Ormes
Sagan om is och eld - GRR Martin
Mannen i glasflaskan - Annelie Gustafsson

Every day
- David Levithan
Att falla vackert - Belle Eve Nilsson
Jag vet inte vart psykoser kommer ifrån- Pebbles Karlsson Ambrose
Det svåra fallet K - Lennart Ökvist
Som Zlatan fast bättre - Niclas Christoffer.
Dagar utan hunger - Delphine de Vigan.
Livet efter dig - Jojo Mojes.
Schamanens sång - Martin Lehman
Hon var ingen Florence Nightingale - Åsa Moberg
Gräspojken - Christer Lundberg 
En blomma i Afrikas öken - Waris Dirie
Jag är den som ska komma - Johanna Nilsson

Soft apocalypse
- Will MacIntosh
Två soldater - Roslund&Hellström






Hmm, inser att jag är ganska dålig på att bocka av de böcker som finns på min Att läsa-lista, men denna månad kan jag i alla fall stryka en (Livet efter dig). Då är det extra bra att ha en sådan här lista, så att en kommer ihåg alla böcker som verkar bra, och som en vill läsa när en får tid och möjlighet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: