Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Att läsa 2013 (2)

Kategori: Allt och inget

Amanda Hellbergs böcker om Maja Grå
Udda verklighet och Särskild - Nene Ormes
Sagan om is och eld - GRR Martin

Every day -  David Levithan
Att falla vackert - Belle Eve Nilsson
Gräspojken - Christer Lundberg

Jag vet inte vart psykoser kommer ifrån - Pebbles Karlsson Ambrose
Det svåra fallet K - Lennart Ökvist

Soft apocalypse - Will MacIntosch



Vad tycker Du saknas på listan? - Hjälp mig att göra den komplett!
- Och jag veeet att många av böckerna på listan har funnits där i en evighet nu, men innan jag "får" köpa något nytt så måste jag plöja igenom min enorma bokhög som redan finns därhemma! Just därför är det så bra att göra den mentala "att läsa-listan" konkret, så att man inte glömmer bort något av alla de guldkorn man tipsas om, av alla er underbara bokälskare därute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: