Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Att läsa 2013 (4)

Kategori: Allt och inget

Amanda Hellbergs böcker om Maja Grå
Udda verklighet och Särskild - Nene Ormes
Sagan om is och eld - GRR Martin

Every day - David Levithan
Att falla vackert - Belle Eve Nilsson
Gräspojken - Christer Lundberg

Jag vet inte vart psykoser kommer ifrån - Pebbles Karlsson Ambrose
Det svåra fallet K - Lennart Ökvist
Som Zlatan fast bättre - Niclas Christoffer.
Dagar utan hunger - Delphine de Vigan.

Soft apocalypse - Will MacIntosch

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Via ett nyhetsbrev från Adlibris till min mail, fick jag veta att Kristina Ohlsson skulle ge ut en ny bok som hette "Davidsänglar". Här verka Fredrika Bergman vara tillbaka som polis med sina gamla kollegor. För i en liten kort beskrivning av boken stod det att on ställdes inför ett komplicerat mord. Jag hoppas hon verkligen är tillbaka, att det blir samma gamla gäng som i de tre böckerna innan "paradisoffer". För jag var inte överförtjust i den boken. Inte alls lika bra som de andra. Jag ser framemot att läsa den vid ett senare tillfälle, får låna den på biblioteket.

    Svar: Åh, det var verkligen en glad överraskning, tack för tipset!
    Bokälskaren

    2013-04-05 | 15:34:27
  • Maria säger:

    Jag skrev fel titel i min förra kommentar, "Davidsstjärnor" och inget annat heter Kristina Ohlssons nya deckare där Fredrika Bergman verkar vara åter som polis.

    Svar: Tack så mycket, då vet jag vad jag ska titta efter :)
    Bokälskaren

    2013-04-11 | 00:55:33

Kommentera inlägget här: