Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Läsrapport januari 2012

Kategori: Läsrapport

När jag tittar runt på olika bokbloggar så inser jag att man "ska" skriva en läsrapport varje månad. Efter lite funderande så har jag kommit fram till att januari såg ut så här:

Gustav Meyrink - Golem
Henry James -The Turn of the Screw
Magnus Wennerholm och Emma Jangestig - Varför gråter inte Emma?
Robert Swartwood - The Dishonored Dead
Robert Swartwood - The Hunter
Erik Backhaus - Invasive Pneumococcal Infections

Statistik:
Antal omläsningar: 0
Antal böcker på engelska: 4

Antal biografier: 1
Antal deckare: 0
Antal fantasyböcker: 0
Antal romaner: 0
Antal SF-böcker: 2
Antal självhjälpsböcker: 0
Antal spänningsromaner: 0
Antal skräckböcker: 2

Antal vetenskapliga rapporter: 1

Antal e-böcker: 2
Sammanlagt antal: 6

Inser att det är ett oerhört klent resultat, men jag får skylla på diverse studielitteratur och uppgifter som skulle lämnas in nu i januari. -Skärpning utlovas!