Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Läsrapport April 2014

Kategori: Läsrapport

Mitt liv är aningens turbulent just nu, med separation, magisteruppsats och nytt arbete, så därför har jag tyvärr inte riktigt haft varken tid eller ork att skriva några recensioner, men att läsa har jag tid för! Det känns som att allt så sakteliga börjar lugna ner sig en aning (*peppar, peppar*...), så ett gäng recensioner beräknas komma inom kort!

31.Djävulen hjälpte mig - Caroline Eriksson.
32. Illusionisten - John Fowles.
33. Månskensvargen - Elvira Birgitta Holm.
34. Ormringen - Elvira Birgitta Holm.
35. Tango för vilsna själar - Lucy Dillon.
36. Lyckliga gatan - Liza Marklund.
37. Det som aldrig sker - Anne Holt.
38. Presidentens val - Anne Holt.
39. Frukta inte - Anne Holt.
 
Statistik:

Omläsningar: 
Böcker på engelska: 
Hyllvärmare:  
Tegelstenar (>500 sidor):  3

Romaner:  4
Klassiker: 
Nobelpristagare:  
Novellsamlingar:  
Biografier:   
Självhjälpsböcker:
Dokumentärt:  1
Faktaböcker: 
 
Deckare:  5
Spänningsromaner:   
Thriller:  
Skräck: 
Fantasy:  
Young adult/Unga vuxna:   2
Feel-good:  1
Chicklit:  1
Humor:
 
På läsplattan:  
Ljudböcker:  5
Totalt:  9



Kaosutmaningen 2.0:
Läs en bok som inte utspelar sig i stadsmiljö:
Djävulen hjälpte mig, av Caroline Eriksson.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: