Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Läsrapport December 2013

Kategori: Läsrapport

(122.) Tredje graden - Liselotte Roll.
(123.) Sucka mitt hjärta, men brist dock ej - Mark Levengood.
(124.) Nyckeln- Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren.
(125.) Torka aldrig tårar utan handskar, del 3 - döden - Jonas Gardell.
(126.) Den kalla elden - Arnaldur Indridason.
(127.) Hundar, hus och hjärtats längtan - Lucy Dillon.
(128.) Handen - Henning Mankell.
(129.) Saker min flickvän och jag grälar om - Mil Millington.
(130.) Och så levde de lyckliga - Lucy Dillon.
(131.) Svara om du hör mig - Ninni Schulman.



Statistik:

Omläsningar:  1
Böcker på engelska: 
Hyllvärmare:
Tegelstenar (>500 sidor): 3

Biografier:   
Självhjälpsböcker:
Dokumentärt:  1
Faktaböcker: 
 
Deckare:  4
Spänningsromaner:   
Thriller: 
Skräck: 
 
Fantasy:  1
Young adult/Unga vuxna:  1
Romaner:  3
Feel-good: 2
Chicklit:
Humor: 1
 
På läsplattan: 
Ljudböcker:  5
Totalt:  11

Kommentarer

  • [Anna] säger:

    Det var ingen dålig läsmånad och en trevlig blandning :)

    Svar: Nej, den var helt OK, och jag tycker att jag har fått till blandningen riktigt bra denna månad :)
    Bokälskaren

    2014-01-01 | 08:49:45
    Bloggadress: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här: