Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Resultat bokmässan 2013

Kategori: Aktuellt

Jag var inte där särskilt länge, men hade en supertrevlig dag, och resultatet blev gott; nu är läshösten definitivt säkrad!

Jag kunde inte hålla mig, utan köpte med mig några böcker hem!

Tack till förlagen, för dessa fina presenter på bokbloggarminglet!

Inköpshögen blev i slutändan mindre än gåvohögen; det måste väl vara ett godkänt resultat?

Lite annat smått och gott fick också följa med hem... Gillar särskilt zombie-Strindberg, som tydligen ingår i en hel kollektion från Apart förlag!

En liten hög med visitkort från ett gäng bokbloggarkompisar blev det också! :)


Kommentarer

  • [Anna] säger:

    Inte alls avis! INTE alls avis!! Alltså jag lovar jag är inte alls det minsta avundsjuk, nej inte alls alltså!! *vad vore en bokmässa i jämförelse för att sitta hemma* :)

    Svar: Hihi, jag förstår att du inte är det minsta avis; vad slår en myshelg i hemmets lugna vrå..? ;)
    Bokälskaren

    2013-09-28 | 20:33:10
    Bloggadress: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här: