Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Iskall hämnd

Kategori: Deckare

Författare: Ramona Fransson.
ISBN: 9789186465339
Serie: Greger Thulin, del 2.
Uppläsare: Reine Brynolfsson.

Två riksdagsledamöter hittas på en kort tid brutalt mördade. Har morden något samband med deras politiska engagemang, eller är det något annat som ligger bakom?

Iskall hämnd (mp3-bok)

Iskall hämnd är den andra boken i Ramona Franssons serie om Greger Thulin, men jag har fortfarande inte riktigt fått varken något ordentligt grepp eller någon känsla för vare sig Greger själv eller någon av hans kollegor; de lämnar mig helt oberörd, och jag hinner knappt lyssna färdigt på boken innan jag har glömt vad den egentligen handlade om. Den är väl inte direkt dålig, men den lämnar inget bestående intryck. I Sverige har vi så många duktiga deckarförfattare, men Fransson försvinner tyvärr i mängden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: