Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Läsrapport Oktober 2013

Kategori: Läsrapport

(94.) De dödas strand - Carrie Ryan.
(95.) Koltrastens år - En cancersjuk småbarnspappas kamp - Johan Viktorsson.
(96.) Jag vet inte var psykoser kommer ifrån - Om att insjukna i och leva med en psykossjukdom
        Pebbles Karlsson Ambrose.
(97.) Bländverk - Thomas Erikson.
(98.) Döda flickors dans - Rachel Caine.
(99.) Illdåd - Thomas Erikson.
(100.) Midnattsgränden - Rachel Caine.
(101.) Vanmakt - Thomas Erikson.
(102.) Låt vargarna komma - Carol Rifka Brunt.
(103.) Thrillerliv - Jessica Johansson.
(104.) Röd vinterängel - Tove Birkeland Brandt.
(105.) Davidsstjärnor - Kristina Ohlsson.
(106.) jag, en - David Levithan.
(107.) Jellicoe road - Melina Marchetta.
(108.) Rosengädda nästa! - Emma Hamberg.


Statistik:

Omläsningar:
Böcker på engelska: 
Hyllvärmare:
Tegelstenar (>500 sidor): 

Biografier:   2
Självhjälpsböcker:
Dokumentärt: 
Faktaböcker: 

Deckare:   5
Spänningsromaner:   
Thriller:  4
Skräck: 
Fantasy:  3
Young adult/Unga vuxna:  6
Romaner:  5
Chicklit:

På läsplattan: 1
Ljudböcker:   4
Totalt:  15

Kommentarer

  • [Anna] säger:

    Vad många spännande böcker du har läst :) Flertalet recensioner där som jag vill läsa :)

    Svar: Ja, jag är en obotlig bokmal..:)
    Har varit slarvig med att skriva recensioner på sistone och ska uppdatera inom kort! :)
    Bokälskaren

    2013-11-01 | 11:14:06
    Bloggadress: http://bokraden.blogspot.com
  • Elina säger:

    Många böcker som jag är sugen på att läsa!

    2013-11-01 | 13:10:32
    Bloggadress: http://marklarsbooks.blogg.se/
  • Gia säger:

    Så flitig du varit, och många intressanta böcker var det :)

    Svar: Ja, jag har läst mycket bra den här månaden! :)
    Bokälskaren

    2013-11-01 | 13:25:26
    Bloggadress: http://bokfrossa.wordpress.com

Kommentera inlägget här: