Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Continuum

Kategori: Science Fiction

Har du sett serien Continuum? Den är min och fästmannens senaste maratonserie; grymt bra serie om timetravelling, som emellanåt får i alla fall min hjärna att gå för högvarv!

Om du lyckas resa tillbaka i tiden, till långt innan du föddes, hur skulle det påverka ditt liv i framtiden?
Kan du förhindra kommande katastrofer, eller är det i själva verket ditt agerande som ger upphov till katastrofen?



Jag tycker att de gör tekniken precis lagom cool, men ändå inte alltför otrolig, och skådespelarna är riktigt bra! Det är fem avsnitt kvar av andra säsongen, och jag blir glad när jag läser att det nyligen blivit klart att det kommer att bli en tredje säsong!

Kommentarer

  • [Anna] säger:

    Jag gillar Continuum och är super glad att det kommer en tredje säsong :)

    Svar: Den är verkligen spännande, jag hade dock velat fortsätta mitt maraton NU! :)
    Bokälskaren

    2013-06-27 | 12:26:20
    Bloggadress: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här: