Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Beautiful redemption

Kategori: Bokcirkel

Författare: Kami Garcia & Margaret Stohl.
ISBN: 9780141335278.
Serie: Beautiful creatures, del 4.

Efter att ha avslutat Beautiful chaos kunde jag bara inte göra något uppehåll innan jag gick på den fjärde och avslutande delen av Kami Garcia & Margaret Stohls fantastiska serie om Ethan och Lena, deras familjer och vänner och alla andra i den underbara lilla staden Gatlin i det sydligaste av den amerikanska södern!

Lenas 18:e födelsedag är över, Lena har en gång för alla valt sig själv, och än en gång visar det sig att gränsen mellan liv och död är hårfin, men ack så tydlig...

Beautiful Redemption (häftad)

Jag känner att jag inte kan skriva så mycket om Beautiful redemption utan att förstöra spänningen för mina bokcirkelkompisar och alla andra som ännu inte har läst den. Den skiljer sig från de tidigare böckerna i serien, men har ändå samma ton och anda, och känns på något vis så självklar...

Skynda er att läsa Beautiful creatures (hela serien) - Det här är bra skit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: