Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Läsrapport Juni 2013

Kategori: Läsrapport

(42.) Beautiful chaos - Kami Garcia & Margaret Stohl.
(43.) Andra andningen - Sofie Sarenbrandt.
(44.) Beautiful redemption - Kami Garcia & Margaret Stohl.
(45.) Liv i överflöd - Kristina Appelqvist.
(46.) Hennes iskalla ögon - Carin Gerhardsen.
(47.) Konsten att vara kvinna - Caitlin Moran.
(48.) De blå damerna - Kristina Appelqvist.
(49.) Porto Francos väktare - Ann Rosman.
(50.) Inferno - Dan Brown.
(51.)  I farans riktning - Viveca Steen.


Statistik:

Omläsningar:
Böcker på engelska: 2
Hyllvärmare:
Tegelstenar (>500 sidor): 2

Biografier:  1
Självhjälpsböcker:
Dokumentärt:
Faktaböcker:  1

Deckare:  6
Spänningsromaner:  1
Thriller: 
Skräck:
Fantasy: 2
Romaner: 
Chicklit:

På läsplattan:
Ljudböcker:  4

Totalt: 10

Kommentarer

  • Gia - Bokfrossa säger:

    Ser ett par godbitar där som jag måste komma ihåg att sätta upp på min läslista med. Står i kö på biblioteket på Inferno men sist jag kollade hade jag plats 9 så det tar nog sin tid innan jag får den ;)

    Svar: Härligt att kunna ge några tips :)Låter som att du kommer att få vänta ett tag på Inferno, tur att det finns så mycket bra att läsa under tiden! :)
    Bokälskaren

    2013-07-01 | 11:01:35
    Bloggadress: http://bokfrossa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: