Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Bokbloggsloppis!

Kategori: Allt och inget

Har rensat i bokhyllorna och bestämt mig för att göra mig av med ett gäng böcker som jag vet att jag inte kommer att läsa om; platsbrist i hyllorna innebär att en måste skiljas från dubletter samt gamla (och nyare) trotjänare av "fel" genre!

Herman Lindqvist i Frankrike; Gallfeber rapporter från mittens rike + På landet i Paris.

Mats Strandberg & Sara Bergman Elfgren: Cirkeln.

Jane Green: Babyfeber + Trollbunden + Den andra kvinnan.
Lisa Jewell: Ralfs party.
Denise Rudberg: o.s.a. & Matilde.
Tamara McKinley: Arvet.
Gaby Hauptmann: Impotent livskamrat sökes.

Johanne Hildenbrandt: Freja, sagan om Valhalla.

Mary Higgins-Clark: Liv för liv.
Peter Robinson: En bit av mitt hjärta + En närklig affär.
Richard Preston: Het zon.
Zana Muhsen: Såld.

Tage Danielssons paket.
Hasse Alfredsson: En något större bok.


Perfekt att fynda sommarläsningen; 10 kr för pocket och 20 kr för inbundna böcker!
Eftersom Hasse Alfredssons och Tage Danielssons böcker är så tjocka och riktiga klassiker så tar jag 30 kr för dem! Hojta till i en kommentarsfältet om det är någon du är intresserad av; uppdatering sker allteftersom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: