Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Bokhyllejerka

Kategori: Allt och inget

Jag håller för tillfället på med en något annorlunda verka härhemma; en bokhyllejerka! 
Just när jag äntligen har packat upp och sorterat in alla böcker i bokhyllorna blev det jul och vi fick presentkort på Jysk, som vi bestämde oss för att köpa bokhyllor för (vilket också var givarnas avsikt). Givetvis har jag nu, efter moget övervägande, kommit fram till att de nya hyllorna passar bäst vid den vägg där de gamla hyllorna tidigare stått, vilket innebär att de gamla hyllorna måste flyttas till motsatt vägg... Till mitt försvar skall dock sägas att de nya hyllorna inte hade fått plats vid den väggen, utan vi hade då fått ställa en av dem i ett annat rum, och det tycker jag vore synd! Därför avslutar jag 2013 och inleder 2014 med en bokhyllejerka!

Nummer ett av de nya bokhyllorna tar form...





Kommentarer

  • [Anna] säger:

    WOw vad snygg bokhylla! :)

    Svar: Tack! Jag gillar den, och nästa vecka kommer en till likadan, bredvid den gamla..:)
    Bokälskaren

    2013-12-31 | 22:29:58
    Bloggadress: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här: