Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Coolaste boxen ever!

Kategori: TV och film


Snubblade på Facebook över världens coolaste pryl/box för dig som (liksom jag själv) älskar The Walking dead och andra zombierelaterade serier och filmer!
 

- Hur kan man inte älska denna underbara box???
Du kan bland annat köpa den på Amazon.com

Jag antar att Jonny och hans kollegor på Swedish zombie redan har förhandsbokat den, är själv väääldigt sugen, faktiskt!

 
Upptäcker efter lite googlande att även andra säsongen släpptes i en riktigt cool limited edition-förpackning...

- Hade sååå gärna velat ha denna i hyllan härhemma!
 
 
 

Kommentarer

  • [Anna] säger:

    Haha vad häftiga, roligt när någon gör något annorlunda :)

    Svar: Tycker de var supercoola; de står verkligen ut i filmhyllan! :)
    Bokälskaren

    2013-04-23 | 09:10:17
    Bloggadress: http://bokraden.blogspot.com
  • Swedish Zombie säger:

    Den är verkligen snygg! Men jag har inte sett den förut, så tack för tipset! Jag ska nog köpa den, en prydnad för oss inrednings och zombieentusiaster, hehe

    Svar: Åh, vad kul; jag trodde du köpt den för länge se'n! En underbar lite inredningsdetalj..;)
    Bokälskaren

    2013-04-23 | 19:30:47
    Bloggadress: http://www.swedishzombie.com

Kommentera inlägget här: