Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Varma kroppar - Utlottning

Kategori: Tävling

JonnySwedish Zombie lottar ut två exemplar av Varma kroppar. Givetvis är jag med i utlottningen; jag är mycket nyfiken på denna bok! Tycker själv att namnet är oerhört fånigt, och handlar i korta drag om en zombie som blir kär i en människa, vilket fick mig att bli mycket tveksam... Har dock hört från inte mindre än två olika källor att boken faktiskt är riktigt bra, och helt klart läsvärd!




Vill du också läsa zombiegenens eget Romeo & Julia-drama kryddat med hjärnsmaskande? Jag har två ex från Mix Förlag att lotta ut!

Vi kör de beprövade & enkla reglerna:
1. Maila infosnabelaswedishzombie.com och märk mailet "R" så har du en lott i dragningen 29/2.
2. Skicka med en länk där du bloggat eller twittrat eller skrivit om tävlingen på Facebook, så har du två lotter. Andra påhitt fungerar också.



Även Amelie och Anna lottar ut Varma kroppar, så chansen är ju större att vinna om man deltar i båda utlottningarna/tävlingarna! :)



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: