Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Bloggtorka..:/

Kategori:

Allas er kära Bokälskare har haft/har en bloggtorka utan dess like, men läst har jag ggjort, och lyssnat på böcker via Storytel, så det kommer en bunt recensioner när ni minst anar det- jag lovar!

Tills dess kan jag passa på att varna känsliga läsare för Den tomma stolen, allas vår älskade J.K Rowlings första bok för vuxna; den måste vara skriven för övermogna, halvdöda och dessutom dementa individer (trots att jag själv har ett mycket dåligt minne så glömde jag inte tillräckligt från gång till gång för att uppskatta den- och det kommer från en bokälskare som aldrig, jag säger aldrig tidigare har gett upp om en bok - men jag antar att någon gång ska vara den första..:/
 
Många vintriga kramar från en mycket besviken Bokälskare... <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: