Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Elinas födelsedagsfrågor

Kategori: Allt och inget

Bloggen I Elinas hylla fyller snart ett år, och för att fira har Elina utlyst en tävling, där bland annat följande frågor ingår:
 
Hur beskriver du dig själv med bara en mening?
Eftertänksam och vänlig.
 
Hur ser ditt topp tre ut i pockets du vill ha just nu?
Nene Ormes - Udda verklighet, Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren - Eld och Pebbles Karlsson Ambrose - Jag vet inte vart psykoser kommer ifrån.
 
Vad möter du helst i böckernas värld - mänskliga inslag eller övernaturliga?
Om jag måste välja så säger jag mänskliga, men jag har inget emot lite övernaturliga inslag heller :)
 
Vilket tilltugg passar dig bäst vid läsning?
Just nu Cola light och vattenmelon.
 
Har du några obokliga fritidsintressen och i så fall vilka?
Hmm, nej faktiskt inte...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: